رفتن به محتوا رفتن به فوتر

فراز و فرود داستان‎نویسان ایرانی از نگاه جواد مجابی

3 نظر

  • نعمت نعمتی
    ارسال شده 25 آوریل 2011 در 5:32 ب.ظ

    بسیار بهره بردم.به تعبیری یک کلاس درس بود که می شود هم پاسخ دادن های سنجیده را از آن یاد گرفت ، هم با آن همه دانش ادبیات داستانی و نگاه ژرفی که جواد مجابی -در طول مصاحبه- به نویسندگان داشته است پی برد.گنجینه ایست این مطلب که جا دارد از یوسف علیخانی سپاس داشت و از ” مد و مه ” به جهت انتخاب موشکافانه ای که دارد برای انتقال مفاهیم ارزشمند ادبیات داستانی و بزرگانی که در این عرصه گام های موثری برداشته اند.

  • نظام الدین مقدسی
    ارسال شده 25 جولای 2011 در 6:54 ب.ظ

    من فکر می کنم تقی مدرسی را باید بیشتر مورد بحث قرار داد . چون واقعا از خیلیها سر است اما اسمش و کتابهایش کم معرفی می شود . درباره ی گلشیری هم استاد مجابی فقط یک جمله گفتند . آیا داستانهای دیگرش کم ارزشند ؟ در کنار اینها مثلا مدرس صادقی هر چند خیلی کار دارند اما ژرف نیست . چطور می توان احمد محمود را در کنار او قرار داد ؟

    با اینهمه استفاده زیادی بردم . حتما من اشتباه می کنم یا برداشت امروزم این است فردا فرق می کند . در اینجا به استاد نعمت نعمتی هم سلام عرض می کنم .

  • اسماعيل فتاحي كياسري
    ارسال شده 17 آگوست 2013 در 8:20 ق.ظ

    جواد مجابی را دوست دارم و او را سپاس فراوان می گویم. پاره ای از مباحث طرح شده اش دقیقا آنهایی بود که تا بحال بدان رسیده بودم. مایه شادمانی است که این نتایج را استادی چون او نیز تایید می کند.

ارسال نظر

0.0/5